keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Liirumlaarum

Mitä ihmettä langaton netti toimii pihalla uima- altaalla???? Yleensä se ei toimi ees toises pääs tätä megataloa..Aurinko on jo laskenu ja oon täälä peitto korvissa aurinkotuolissa(onko tuo edes sana? :DD) Joskus mun suomi on niin mielenkiintosta ku kerran yritin puhua toisesta nimestä niin suomensin sitte, että se keskinimi...Mä en osaa enää mitää kieltä!! Näin alkuun voisin sanoa, että tässä postauksesa ei oo  mitään järkeä ku selitän vaan kaikkia fiiliksiä ja mitä mieleen ikinä tuleeki haha. Eilen piti jo saada ajatuksia Suomen puolelle oikein kunnolla ku piti ilmottautua syksyn yo-kirjotuksiin. Aion kirjottaa mantsan, lyhyen saksan ja pitkän enkun. Saa nähdä muistaako yhtää mitää. Onneksi environmental sciences on menty ihan samoja asioita ja samoin saksan tunnilla ku mitä Suomeski. Ehkä tästä enkustaki muistais viä syksyllä. On kyllä outoa ku ei koulussa ookkaa enää omaa ikäluokkaa :( Tänäänki kaks kaveria ilmotti, että opiskelupaikka ois saatu. Onnea Elli ja Jonna <3 No onneksi monet on viä kotona ainaki tän kesän. En tiedä mistä nyt taas tuulee, mutta nyt ku oon skypettäny ja viestittäny puolen Kurikan kans niin ihan kiva sitä onki ehkä tulla kotiin kolmen viikon päästä. Alkaa vaan hyväksyä sen, että kaikki loppuu aikanaan. Oon innoissani suunnitellut kaikkia kesäreissuja ja juhannusta kavereiden kanssa. Pari kuukautta sitte kaikki tuntu niin kaukaselta, mutta nyt tuunki jo aiva pian kotiin. Tullessani tänne päiviä oli jäljellä yli 300 ja nyt niitä on20.. Tänään sain työvuorotki heinäkuulle eli musta tulee kirkko-opas :D PIAN SAAN AJAA AUTOA!!! JEEEEE voi sitä ilon päivää. Sanoin jo vanhuksille, että mä ajan Ylöjärveltä kotiin haha. Muuten kukaa ei varmaan nää mun naamaa seuraavaan kolmeen viikkoon, koska jostain syystä mun skypen kamera pimahti eikä muka mun kone enää löydä sitä, vaikka se on siis tos näytös kiinni... No täytyy olla kiitollinen, että se tapahtu täs vaihees eikä ekalla viikolla.
Hommasin ton traguksenki ku oon sitä jo yli vuoden halunnu ja oli halvempi ottaa täälä ku Suomessa :) Voin kertoa, että sattui... Kuitenki se kannatti ja oon tosi tyytyväinen.

Tänä viikonloppuna olis tarkotus lähtee Hillaryn kans lake houselle viettämään tyttöjen viikonloppua. Muuten ei taida ollakkaan mitään suunnitelmia loppuvaihdon ajaksi. Suunnittelin Hanna-vaihtarin kans, että oltais vierailtu toistemme luona ku se asuu Montanassa, mutta aika pahalta näyttää, koska lentoliput on jotain 700-800 dollarii jos näin myöhään tilaa... Taitaa siis jäädä se tällä kertaa. Yritän järjestää niin, että pääsisin käymään täälä ens kesänä jos vain töiltä ja pääsykokeilta ehtii.

Mietin täs kuinka paljo tää vuosi on muuttanu mua. Jopa hostit ja opettajatki näki sen muutoksen. Varsinki ku kattoo kuvia niin alan nauraa. Siitä hiljasesta hissukkasuomalaisesta on kuoriutunu  kunnon Okie(lempinimi oklahomalaisille). Itsevarmuus on kasvanu huomattavasti enkä oo enää niin hermostunut uusissa sosiaalisissa tilanteissa.. En tiedä miksi, mutta oon myös alkanu hymyilemään kuvissa niin, että hampaat näkyy mitä en ikinä tehny Suomesa. Äiti on varmasti onnellinen, koska se sitä aina toivo haha. Mun yks kaveriki sano, että kuvista näkee kuinka onnellinen oon täälä. Nytki täälä kuuntelen uutta countrylevyä suu korvissa. Mitä ihmettääää?? Vihasin sitä silmät päästäni ku tulin tänne. Näköjään mut on todella aivopesty... Välillä ku kuuntelen omaa puhettani niin kuulostan ihan paikalliselta ku kaikki on niin awesome ja cool. Onneksi en puhu noin suomeksi tai ainakaa toivottavasti en. Oon myös oppinu ottamaan vähän (huom vain vähän) rennommin ja olemaan stressaamatta joka ikisestä asiasta. Asioilla ku on vaan tapana järjestyä. Turhaa stressasin kouluarvosanoja ja panikoin et apua ne lähettää mut kotiin. Näköjään täälä pärjää kuka vaan jos mäki! Stressasin myös et saako kavereita ja nyt niitä on niin paljo, että nyt pitäis venyä joka paikkaan ja on vaan pakko jättää aikaa itellekki palautumiseen. Mietin, että voisin yrittää mennä niille Inton valmennusleireille, jotka järjestetään aina keväisin Helsingissä tuleville vaihtareille. Isäntäperhekin on ollut loistava. Meidän uudessa talossa on Thunderhuone niin tuli niin hyvä mieli ku seinällä on kuvia peleistä ja oon ainaki kolmessa kuvassa. Nyt pitääki alkaa miettiä, että mitä niille ostaa kiitoslahjaksi... Apuaa! ESFHS-kouluki oli kiva myös, jos ei lasketa et se oli joskus vähä ghetto :D Mä luulin ihan tosissani, että tuun satakilosena takasi, mutta eipä mulle oo tullukkaa ku ehkä pari kiloo. Vähä vaan lenkkeileen ku tuun haha.
                                                  Ei mulla muuta tähän väliin moikka!

PS. rakastan tätä Oklahoman säätä tällä hetkellä! Ihana aurinko ja on niin lämmin :) Kuulemma Suomikin on lämmennyt pikku hiljaa. Asiaa!!

2 kommenttia:

  1. hehee, mä ootan sua täällä !! saadaan lukee sit mantsaa♥ >:D ansaittisin kyllä jonku luuseripalkinnon, ku oon ollu niin ahkerasti yhteyksis.. :(( ei muuten ottanu kipiää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että ootat!! :)) Kirjotatko säki sen jo syksyllä? No etkä! Pianhan mä jo tuun niin sit hengataan ihan livenä :P ps. OTTI SE!!

      Poista